Home STIRI SI NOUTATI Social COMUNICAT DE PRESĂ – Programul Serviciului de Evidenţă a Persoanelor Oneşti în comunele arondate

COMUNICAT DE PRESĂ – Programul Serviciului de Evidenţă a Persoanelor Oneşti în comunele arondate

4 min read
0
49
ddd

În atenţia cetăţenilor din comunele învecinate municipiului Oneşti, deservite de Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor (SPCLEP) Oneşti.

SPCLEP Oneşti anunţă că, în perioada martie-mai 2016, lucrători din cadrul serviciului se vor deplasa cu echipamentele foto digitale din dotare în comunele arondate, în colaborare cu autorităţile administraţiei publice locale, în vederea preluării imaginii şi documentelor necesare producerii actelor de identitate pentru persoanele care locuiesc în localităţi izolate sau aflate la distanţe mari de Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor, sunt netransportabile sau internate în unităţi sanitare ori de ocrotire socială. Menţionăm că sunt aşteptate toate persoanele care doresc să îşi schimbe actul de identitate ca urmare a expirării, deteriorării, pierderii, schimbării de fizionomie, schimbarea numelui sau a adresei de domiciliu, copiii care au împlinit vârsta de 14 ani etc.

Pentru această acţiune sa stabilit următorul program conform căruia lucrătorii SPCLEP Oneşti vor fi prezenţi în fiecare comună:

Vineri, 25 martie, Livezi; Duminică, 27 martie, Berzunţi; Joi, 31 martie, Buciumi; Duminică, 3 aprilie, Bîrsăneşti; Duminică, 10 aprilie, Oituz; Sâmbătă, 16 aprilie, Gura Văii; Duminică, 17 aprilie, Mănăstirea Caşin; Joi, 21 aprilie, Helegiu; Vineri, 22 aprilie, Sănduleni; Sâmbătă, 23 aprilie, Bogdăneşti şi Coţofăneşti; Duminică, 24 aprilie, Caşin; Vineri, 6 mai, Căiuţi; Duminică, 8 mai, Urecheşti.

Pentru eliberarea sau preschimbarea unei cărţi de identitate sunt necesare, după caz, următoarele documente şi taxe:

Actul de identitate expirat; Certificate de naştere, original şi copie; Hotărârea de divorţ, după caz, definitivă şi irevocabilă, original şi copie; Certificatul de deces, după caz, al soţului/soţiei decedat/decedată, original şi copie; Certificatele de naştere, după caz, ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, în original şi copie; Adeverinţa de ROL, eliberată de primăria localităţii unde se solicită stabilirea domiciliului (eliberată cu cel mult 30 de zile înainte de data curentă); Taxa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate- 7 (şapte) lei; Taxa extrajudiciară de timbru- 5 (cinci) lei.

Şef SPCLEP Oneşti,

Consilier Gelu-Lucian DIACONU

vezi mai multe articole
Load More By Onestiul.ro
Load More In Social

vezi si...

Ministerul Energiei a autorizat lucrarile de construire a conductei Onesti-Gherasti-Letcani

Ministerul Energiei a emis, in 15 septembrie 2017, autorizatia de construire a conductelor…