Grupul UMB, controlat de Dorinel Umbrărescu, a înregistrat și în februarie cele mai mari progrese în cadrul marilor proiecte de infrastructură rutieră din România. În topul pe luna trecută urmează italienii de la WeBuild și asocierea româno – bulgară Coni – Trace.
Potrivit economica.net cel mai puternic constructor român de autostrăzi domină și în februarie topul firmelor de profil în funcție de progresele din șantier. Astfel, grupul UMB a avut un avans de 6,5 puncte procentuale pe tronsonul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești (DEx12). Pe acest contract, lucrările au depășit stadiul de 15%.
Tot firmele lui Dorinel Umbrărescu au avut luna trecută un prim progres de 5 puncte procentuale pe lotul 1 Buzău – Vadu Pașii din Autostrada Buzău – Focșani (A7).
Grupul lui Dorinel Umbrărescu revine în clasament cu un avans de 4 puncte procentuale pe lotul 4 Mândrești Munteni – Focșani Nord din Autostrada Buzău – Focșani (A7). Lucrările pe primul lot din A7 început de UMB au ajuns la un stadiu de 5%. De altfel, pasionații de infrastructură pariază că acest lot, pe care l-au botezat „cocoașa de la Focșani”, va fi primul inaugurat din cele 10 de pe A7 câștigate de UMB, de la Buzău la Pașcani.
Tot cu 4 puncte procentuale a avansat grupul UMB și pe lotul 2 din Autostrada de Centură București Nord (A0 Nord). Luna trecută, gradul de execuție pe acest lot al A0 a ajuns la 37%.
Clasamentul continuă tot cu UMB, care a raportat un prim avans de 3 puncte procentuale pe lotul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat din Autostrada Buzău – Focșani (A7).
UMB apare din nou în clasament, cu un progres de 1 punct procentual pe tronsonul 3 al Drumului Expres Craiova – Pitești (DEx12), programat pentru inaugurare în 2023. Acest tronson este realizat în proporție de 63%.