Social

Implementeaza Campanii PPC eficiente în România

Marketingul online a căpătat o amploare deosebită în ultimii ani, de aceea multe firme caută agenții media specializate în campanii PPC pentru afaceri din Romania.
Alegând o agentie de marketing online potrivită, te vei bucura de rezultate excelente generate de campanii PPC, realizate potrivit necesităților și obiectivelor de marketing. Există anumiți pași pe care trebuie să îi parcurgi pentru cele mai eficace campanii PPC, atunci când apelezi la servicii de marketing online.
  • Selectează corect cuvintele cheie

Înainte de a începe să utilizezi PPC, trebuie să determini ce cuvinte cheie vrei să selectezi. Cuvintele cheie sunt termenii pe care utilizatorii motoarelor de căutare le introduc în bara de căutare pentru a găsi informațiile dorite. Pentru a derula o campanie ppc, trebuie să știi ce termeni din industrie caută oamenii și care sunt cele mai potrivite cuvinte menite să îți aducă clienți plătitori.

Când utilizezi cuvinte cheie, tu și clienții tăi comunicați utilizând aceeași limbă. Asta înseamnă că este ușor pentru ei să te găsească și este ușor pentru tine să le atragi atenția.

Cuvintele cheie pe care le alegi trebuie să fie cuvinte cheie foarte căutate ”cu coadă lungă”, care reflectă intenția căutătorilor de a deveni clienți. De exemplu, dacă vinzi scări, termenul „scări” nu îți va aduce mulți utilizatori care doresc sa cumpere. Oamenii care caută acel cuvânt cheie ar putea încerca să găsească informații generale despre scări sau poate chiar să caute altceva legat de scări.

În schimb, e bine să folosești cuvinte cheie mai lungi și mai specifice, cum ar fi „scări de vânzare în [zona ta]”. Aceste cuvinte cheie vor avea mai puține persoane care fac căutări, dar persoanele care le folosesc sunt mult mai predispuse să devină clienți plătitori.

  • Landing Page-uri corecte

Paginile de destinație sunt esențiale pentru succesul campaniei tale PPC, deoarece acestea sunt paginile care răspund direct la întrebări sau oferă soluții utilizatorilor. Deși ar putea fi tentant doar să te conectezi la pagina de pornire direct din anunț, aceasta va oferi o experiență slabă pentru utilizator, deoarece nu ii va oferi informațiile exacte pe care le-a căutat.

În schimb, e bine să creezi pagini care sunt construite în jurul cuvintelor cheie pentru a oferi informații detaliate și utile despre acestea. Folosind exemplul de mai înainte, acesta ar putea include o pagină numită „diferite tipuri de scări”, „scări pentru pictori” sau un alt titlu specific care oferă informații exclusiv pe acest subiect. Cu cât poți oferi mai multe informații, cu atât vei avea șanse mai mari de a răspunde la întrebarea unui utilizator.

Când răspunzi la întrebarea unui utilizator, nu oferi doar informații – îi demonstrezi că ești o sursă fiabilă și inteligentă de informații din industria respectivă. Asta înseamnă că pot avea încredere în tine și, atunci când pot avea încredere în tine, pot deveni clienții tăi.

  • Anunțuri inspirat scrise

Acum că ai cuvintele cheie și paginile sunt definite, este timpul să scrii anunțurile. Fiecare anunț pe care îl faci trebuie să aibă două părți majore: titlul și îndemnul la acțiune.

Titlul anunțului. ar trebui să includă cuvântul cheie pe care dorești să îl vizezi. De asemenea, poate oferi informații despre compania ta, sau pur și simplu numele mărcii promovate. Majoritatea motoarelor de căutare se axează pe un cuvânt cheie atunci când apare într-un anunț, ceea ce înseamnă că vei atrage imediat atenția potențialilor clienți.

Acum, că le-ai captat atenția, îi poți încuraja să se convertească în cumpărători folosind un îndemn la acțiune. „Apelați acum”, „cumpărați acum” și „înscrieți-vă acum” sunt toate exemple de îndemnuri puternice la acțiune care le spun utilizatorilor exact ce trebuie să facă pentru a deveni clienți noi. Deși poate părea redundant să ai un îndemn la acțiune la un anunț, acesta te ajută să obții clicuri și, prin extensie, clienți noi. O agentie PPC te poate sprijini să găsești cel mai potrivit îndemn la acțiune.

  • Urmărirea rezultatelor

Unul din motivele pentru care aceste campanii ppc sunt atât de valoroase pentru industria de marketing este trasabilitatea. Poți obține numere exacte – de câte ori apare anunțul tău undeva, de câte ori a fost dat clic pe anunț și chiar cine face clic pe el. Cu toate aceste informații, vei putea rafina aceste campanii de promovare pentru a atinge obiective de marketing.

Este timpul să apelezi la o firmă de marketing și publicitate, cum este re7consulting.ro, pentru a-ti remodela campaniile PPC în vederea conversiei a tot mai mulți clienți potențiali și a mări cifra de vânzări a companiei tale.

Vezi și
Social

De ce rezervorul din inox este mai util pentru depozitarea lichidelor?

Pe scurt, rezervoare inox cunosc un succes fulgurant în rândul vitcultorilor și nu numai.
Vezi mai mult
Social

Cum să alegi furnizorul de materiale și echipamente de sablare

Sablarea asigură pregătirea suprafețelor pentru tratamente ulterioare, fiind în esență o…
Vezi mai mult
Social

NEWS ALERT - Trafic oprit in Oituz, judetul Bacau din cauza zapezii si a copacilor cazuri pe carosabil

Iarna in toata regula in zona Oituz, din judetul Bacau. Traficul este oprit la aceasta ora, intrucat…
Vezi mai mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *