Comunicate RAJA Onesti

IMPORTANT – COMUNICAREA CU UTILIZATORII EXCLUSIV PRIN MIJLOACE ELECTRONICE

Asa cum am anuntat anterior, din data de 17 martie 2020 activitățile care presupun interacțiunea directă cu publicul au fost suspendate pentru o perioadă nedeterminată.

Cu toate acestea, RAJA gestionează în continuare relația cu abonații săi în sistem on-line și telefonic. Transmiterea indexului, primirea, vizualizarea și achitarea facturii, comunicarea sesizărilor, solicitarea diferitelor informații, încheierea sau modificarea contractelor, eliberarea avizelor sau alte probleme specifice pot fi rezolvate accesând contul de client on-line, pe adresele de e-mail sau la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul societății www.rajac.ro, la nr. de call center 0241.924, prin intermediul formularului de contact online sau pe adresa de Facebook.

Pentru implementarea sistemului electronic de comunicare cu utilizatorii nostri, personalul RAJA va contacta telefonic, in perioada urmatoare, toti abonatii, in vederea confirmarii datelor de contact.

Incurajam toti clientii sa utilizeze Contul de client on-line, accesand contulmeu.rajac.ro!

Biroul de presa

Vezi și
Comunicate RAJA Onesti

Avarie C.R.A.B. pe conducta de aducțiune!

In urma unei avarii apărute ieri, 18 ianuarie 2021, CRAB (Compania Regionala de Apa Bacau) anunta…
Vezi mai mult
Comunicate RAJA Onesti

AVARIE PE BULEVARDUL REPUBLICII!

Pentru remedierea unei avarii aparute astazi pe Bulevardul Republicii nr. 7, RAJA SA a fost nevoita…
Vezi mai mult
Comunicate RAJA Onesti

UPDATE: Durata de remediere a avariei se prelungește pana la ora 17.00! AVARIE PE CALEA MARASESTI

UPDATE: Durata de remediere a avariei se prelungește pana la ora 17.00! AVARIE PE CALEA…
Vezi mai mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *